If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
vai domen, se riesci a tornare alla forma delle foto dei bei tempi, potresti fare una puntata del bivio o della forza della vita o qualche altro programma immondizia della tv....
vai domen, se riesci a tornare alla forma delle foto dei bei tempi, potresti fare una puntata del bivio o della forza della vita o qualche altro programma immondizia della tv....
che pensi dopo che i medici hanno sputato sangue per salvarmi la vita mi rimetto a bombarmi?sarebbe davvero una grossa offesissima nei loro confronti e della vita caro amico
che pensi dopo che i medici hanno sputato sangue per salvarmi la vita mi rimetto a bombarmi?sarebbe davvero una grossa offesissima nei loro confronti e della vita caro amico
Ma le bombe sono state la causa della tua malattia/infortunio...non so che hai avuto...cmq fai bene a pensarla cosi
allora ricordavo bene, ho scritto al maschile all'ultimo.
cmq, la sostanza non cambia.
fra pochi giorni saran 6 annic he ci ho perso papà per un icnidente in moto grazie a una povera feccia umana che non ha rispettato uno stop.
Cmq, ora pensiamo al domani.
prossimo allenamento?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta