If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
amoooreee...sai che se un girono io e te ci cosncoiamo scommetto che ti paicerebbe fare sesso con me...e mizard ! ahahah...tuti e 3 insieme appassionatamente !
Senti,ma piuttosto: parlaci un pò tu di te:
quanti anni hai ?
ma fai bodybuilding?
lavori ? hai il ragazzo ?
qs volta domande serie....non che quelle di ieri non lo fossero...anzi,sicuramente erano + interessanti
e secondo te io dovrei credere che vi interessa???.....
:-(
28-04-04 Andrea
Io ti dico che io ti vedo come "la spada nella roccia" vieni fuori solo se è la persona giusta a farsi avanti..in qualunque campo amore, amicizia, lavoro,ecc.
finchè stai nella roccia sembri rigida e tutta d'un pezzo ma una volta impugnata diventi leggera e luminosa....
20-05-04 Andrea
MA QUALE MOSCONE, IO SONO UNA PERSONA INNAMORATA PAZZA DI UNA STUPENDA creatura bellssima che sei tu .
28-04-04 Andrea
Io ti dico che io ti vedo come "la spada nella roccia" vieni fuori solo se è la persona giusta a farsi avanti..in qualunque campo amore, amicizia, lavoro,ecc.
finchè stai nella roccia sembri rigida e tutta d'un pezzo ma una volta impugnata diventi leggera e luminosa....
20-05-04 Andrea
MA QUALE MOSCONE, IO SONO UNA PERSONA INNAMORATA PAZZA DI UNA STUPENDA creatura bellssima che sei tu .
azz' x cosi poco una fatica....fin'ora siete stati molto presi da perizoma o altro del genere....
28-04-04 Andrea
20-05-04 Andrea
28-04-04 Andrea
20-05-04 Andrea
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta