If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Io invece lo consiglio. I lati negativi non ne pregiudicano la godibilità.
Il mostro non è così pesante,è più secco di struttura e con Godzilla c'entra poco. I mostriciattoli sono grossi come un alano e sono differenti da quelli del disegno.
sono tipo dei ragni, con le fauci piu' allungate , i dentoni... si muovono veloci ma si vedono in due occasioni, niente di che... quando si beccano delle gran mazzate fanno il solito grido sofferente da mostriciattoli con le zampe che si agitano...
ma come non è malaccio? TUTTO, dico TUTTO il film girato con una telecamera a mano.. per mezzo film non si vede NULLA.
la trama, parlaimone.. gente che fa cose senza senso.. muoio dei cari e tirano avanti come nulla fosse un fazzoletto e via.. il tutto a buttarsi a cpofitto nelle faulci del mostro invece che salvarsi per soccorrere un troione(si chiude con dialoghi da antologia del cinema!!!).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta