If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
derek ma e' possibile che da quando ti sgamai la st.. del campione hp continui
a sparare minchiate !!!
come non quotare l'amico the alex...
a me mi bannano un giorno si e uno no pero
cavolo sfido chiunque qui dentro che non dica daniel e uno stronzo e un caga***** pero dice quel che pensa e lo stimo
tu sei un pupazzo derek sei solo un pupazzo...
io la porsche almeno ce l'ho
azz....c'è la creme de la creme in questo thread
sigpic
Originariamente Scritto da Sergio
Non posso consigliare dosaggi differenti da quelli in etichetta, dovete leggere tra le righe
Originariamente Scritto da IvAn#89
non c'è scritto niente tra le righe come dosaggi...
****** de neva yorke...vedi di comprarmi la playstation
Sai che sto giocando alla formula uno per PS3?
e' spettacolare!
Mai in un videogioco ho provato la sensazione della velocità e un realismo tale da essere quasi inquitante
Merita!
sigpic
Originariamente Scritto da Sergio
Non posso consigliare dosaggi differenti da quelli in etichetta, dovete leggere tra le righe
Originariamente Scritto da IvAn#89
non c'è scritto niente tra le righe come dosaggi...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta