If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
LG G3 ce l'ha un mio amico che è passato al G3 dal Nexus 5 e ne è tutt'ora entusiasta
sigpic
GORE - REBUILD THE BODY
(non so il front , ma il back pare migliorato )
Citazione:
Originalmente inviato da leonardoS
maledetto mongue, io sono 177cm quindi basso e pelato e grasso, il top secondo i canoni monguiani. Ma siccome lui è un secco sansa palle e sansa tesserino ifbb e scurnacchiat me ne fotto
io ho appena comperato LG G3 da 32Gb con 3Gb di Ram, display 2K da 5,5'' sono mooooolto contento
sigpic
GORE - REBUILD THE BODY
Citazione:
maledetto mongue, io sono 177cm quindi basso e pelato e grasso, il top secondo i canoni monguiani. Ma siccome lui è un secco sansa palle e sansa tesserino ifbb e scurnacchiat me ne fotto
sigpic
GORE - REBUILD THE BODY
Citazione:
scusa cosa ha il g4 in piu ?
cpu esa core ... e poi ???
sempre 3gb ram....
sempre 32gb
sempre 2k display.....
sigpic
GORE - REBUILD THE BODY
Citazione:
regalato l'altro giorno a mio fratello. Lui ex possessore di nexus 5, per adesso pare ipersoddisfatto. Ne fa un uso del tutto standard (internet,foto,whatsapp ed email) e a sera ci arriva tranquillamente. Io, se tutto va bene, prendo a breve il note 5.
esatto... CPU e GPU piu nuove... ma per il resto...
sigpic
GORE - REBUILD THE BODY
Citazione:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta