If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ragazzi salve a tutti
Quanto possono valere singolarmente
una crossover
una pressa 45°
un iperextension
una smithmachine
un seated calf
tutti della tehcnogym ?
Ovviamente non sono recenti sono quelli bianchi e neri
Il mio diario
"Voglio diventare ancora più grosso, in modo da impressionare davvero quelle a cui piacciono i muscoli, e dare ancora più fastidio alle altre"
(cit. Arnold S.)
mi hanno fatto 1300€ la crossover(con ghisa)+panchetta è pressa 45° (con ghisa) + iperextension a 45° tutto technogym
mi devono far saper per una smithmachine
(Prendo questi perchè il rack la lat/pulley la scott una stazione verticale panca con legcurl/extension già ce li ho )
Il mio diario
"Voglio diventare ancora più grosso, in modo da impressionare davvero quelle a cui piacciono i muscoli, e dare ancora più fastidio alle altre"
(cit. Arnold S.)
Il mio diario
(cit. Arnold S.)
Ho comprato tutto, non ho fatto in tempo per la seated calf e la smith
per la smith (multipower technogym) volevano 400€ secondo voi ho perso un affare ?
Ora vado a eliminare l'inserzione nel mercatino
Il mio diario
(cit. Arnold S.)
Il mio diario
(cit. Arnold S.)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta