If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sicuramente essendo partito stamattina il tracciamento non funziona.. Volevo solo sapere se il numero di spedizione che indicat voi corrisponde all'id collo cliente del sito Bartolini!
In tal caso.. Non sarebbe più comodo indicare direttamente il numero di spedizione? (12cifre)
Salve Qonix,
anche se noi consegniamo al corriere la mattina, il corriere fa partire tutta la sua merce in serata.Di conseguenza anche il tracking sarà dopo disponibile.
Onestamente sei il primo cliente che preferirebbe ricevere il numero del tracking (da consultare manualmente sul sito del corriere) invece che il comodo link da cliccare...
l'ID collo [lato cliente (noi)] sarebbe il tuo numero d'ordine + il numero 1 finale: quindi : 4000162481.
ah ho capito, al limite puoi prelevare il numero di spedizione Bartolini non appena il tracking diventa disponibile. Dovrebbe quindi andare bene lo stesso.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta