If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
cia , siccome posso dormire a intervalli di 2 , 3 ore e al mattino sono uno straccio.... come la vedi se integro con 6mg di mel. per esempio alle 23:00 vado a nanna , poi mi risveglio all'1 stò sveglio una mezzora , poi risveglia alle 4 , altra mezzoretta , poi alle 6 mi devo alzare per andare a lavoro....
potrebbe essere utile in questa situazione?
Ma vaaa ? Caga Magna Piange... Caga Magna Piange... Caga Magna Piange... Caga Magna Piange... Caga Magna Piange... Caga Magna Piange... Caga Magna Piange... Caga Magna Piange...
Tranquillo, "qualche" mese e poi si da una regolata
ma la soluzione direi che è ovvia... dalla alla bambina la melatonina, così nun se sveglia
EDIT: comunque complimenti, penso che un giorno pagherei per una gioia del genere
che è sta novità sulla melatonina? inibisce? mah.. mai sentito.
infatti....
ti pare che se esistesse mezzo straccio di studio che ipotizzasse una cosa del genere , non la toglierebbero ?
forse si confonde coi pro ormoni.
cmq stasere l'ho presa , mi sono svegliato 2 volte la notte e poi mi sono riaddormentato , poi mi sono alzato alle 8 e ho fatto tardi a lavoro
anch'io avrei una domanda sulla melatonina dovendo lavorare saltuariamente di notte molte volte nn riesco a riposare bene.....x avere dei buoni effetti sulla qualita' del sonno va presa x un certo periodo di tempo continuativamente o puo' aiutare anche se presa solo una volta ogni tanto?
Some people may experience vivid dreams or nightmares when they take melatonin. Overuse or incorrect use of melatonin could disrupt circadian rhythms. Melatonin can cause drowsiness if taken during the day. Individuals experiencing morning drowsiness after taking melatonin at night should take less of the supplement. Additional side effects that have been reported from melatonin include stomach cramps, dizziness, headache, irritability, decreased libido, breast enlargement in men (called gynecomastia), and decreased sperm count.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta