If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ciao ragazzi,
mi rivolgo ai + preparati, quali integratori scegliereste per fare le cose per bene?
fatemi un elenco completo in ordine di importanza:
ecco la mia
1 PS
2 proteine
3 creatina
4 BCAA
5 Ammino Pool
6 ribosio
...
Quali sono i tuoi obiettivi?
se la dieta è carente e salti diversi pasti metterei al 1° le proteine+BCAA, se riposi poco e ti alleni tanto allora la PS+glutammina, la creatina+ala nei periodi di stallo........
apparte il mio stile di vita e alimentazione che è anabolico al massimo..vorrei sapere secondo voi quali integratori in mercato hanno utilità ed efficacia.
fare una lista di integratori utili ed efficaci è sempre relazionata alle tue esigenze:
- se la mia dieta è perfetta e tali sono i tempi da dedicare nn ho necessità di utilizzare alcuna proteina in polvere... diversamente le pro in polvere diventano preziose, utili ed efficaci......
- lo stesso vale per gli altri integratori già da me citati;
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta