girovagando su siti di americani mi e' caduto l'occhio su questo termogenico che tutti considerano il migliore denigrando anche l'osannato OEP, quindi io mi chiedo se qualcuno di voi lo conosce anche perche' il tipo di formulazione che ha non l'ho mai vista e non sono sicuro di capirlo a pieno il prodotto. Non sembra il classico termogenico e il voto medio che danno, dato da migliaia di utilizzatori e' 9-9,5/10 cosa che mi ha veramente incuriosito molto.
Questa e' la formulazione:
Directions For RIPPED FREAK: Read the entire label and understand all warnings before us and follow the directions. As a dietary supplement, take 1 capsule of RIPPED FREAK with an 8-ounce glass of water on an empty stomach, first thing in the morning before breakfast. OPTIONAL SECOND SERVING: Take your second serving (1 capsule) early afternoon, on an empty stomach, at least 30 minutes before you eat a meal. On workout days, take 1 capsule 30-60 minutes before your workout. Never take more than 2 capsules daily. Drink at least ten 8-ounce glasses of water daily. For maximum results, combine RIPPED FREAK with a healthy diet and a hardcore training program.
Cosa ne pensate?
Questa e' la formulazione:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Cosa ne pensate?
Commenta