If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
costruiamo il kit perfetto di integratori x massa definizione e altro...
ma niubbi?!?
piuttosto diciamo che sono tre ottimi integratori....è la base dell'integrazione del bb, (esclusi i BCAA), c'è tutto quello che occorre!!!
Esatto, dopo tutto i neofiti necessitano del Kit pronto
"Avrei potuto ucciderli tutti, avrei potuto uccidere anche te. In città la legge sei tu, qui sono io! Lascia perdere; lasciami stare o scateno una guerra che neanche te la sogni! "
"Avrei potuto ucciderli tutti, avrei potuto uccidere anche te. In città la legge sei tu, qui sono io! Lascia perdere; lasciami stare o scateno una guerra che neanche te la sogni! "
cmq soldi a parte il mio top sarebbe:
-bsn syntha 6 spiegamela...un mix di pro+fat...a che ti serve... vuoi mica mettere cn una vp2 isolata ast o nectar syntrax..
-ceo
-ae2
-glutabolic/nag gl3 aggiungo...ottimo...
sei pronto?
pre w.o. 1g alc+2 cps termo(no italy style)+4cps ceo+6cps ae2 30 min pre
subito prima 5g bcaa
durante 5g bcaa
post w.o. 5g bcaa+15g gluta gl3+30g vp2 effettive in pro+4cps ceo+2cps polase+500mg vit c................
Come ti trovi con alc io ancora non ho iniziato ... ma di gluta prendi solo 15 post in definizione?
io faccio 5 cola 5 pre 5 post 20 nanna L-glut kyowa dico nè
bcaa 5 cola 5 pre 5 post
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta