If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
scherzavo big!!!!!!!
comunque qualcuno te lo posso prestare io, tipo costruire la bestia perfetta naturalmente e chemichal muscle.......
poi se ti piacciono te li compri!!!
lunedi ce la fai a venire ad allenarti a santa maria degli angeli alle 7??????ci siamo io e arnold quello che si è iscritto ieri!!!facciamo petto e bicipiti!!!daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
JPP: niente erry, declassato a rubagalline. La pratica verrà registrata da maurox e convalidata da Piero.
beh si puo' non comprare ma leggere lo stesso se si sa' l'inglese
se ti vuoi fare una cultura penso che coi tempi che corrono sia meglio giusto un libro come anabolics 2006 che cerca di farti capire come non prendere inchiappettate alias fake
scherzavo big!!!!!!!
comunque qualcuno te lo posso prestare io, tipo costruire la bestia perfetta naturalmente e chemichal muscle.......
poi se ti piacciono te li compri!!!
lunedi ce la fai a venire ad allenarti a santa maria degli angeli alle 7??????ci siamo io e arnold quello che si è iscritto ieri!!!facciamo petto e bicipiti!!!daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
stavo gia organizzando un'allenamento con paolonix..
si potrebbe fare un wo a 4
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta