If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si, va bene, l'importante è capire la causa della ritenzione e se patologica rimuoverla.
Lo dico perchè spesso si prova con la dieta senz aottenre nulla quando alla base possono esserci dei disordini di competenza medica.
Si, va bene, l'importante è capire la causa della ritenzione e se patologica rimuoverla.
Lo dico perchè spesso si prova con la dieta senz aottenre nulla quando alla base possono esserci dei disordini di competenza medica.
Prima di ricorrere ad un diuretico più o meno legale è opportuno iniziare adeguamenti più semplici tipo riduzione del sodio utilizzato in cucina, aumentare l'introito di acqua etc etc.
Io sono tanto sfigato che anche la più potente tisana diuretica non funziona!!
Cioè assumo una tisana o estratto alla sera, il giorno dopo faccio la fontana di piazza De Ferrari, l'assumo la sera seguente e il terzo giorno è come se non avessi assunto niente.
Probabilmente x' non ho ritenzione?
Non penso proprio, sono gonfio come un pallone quando sperimento,e non è che passo tutto in una sola botta.
Chissà...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta