If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
infatti... è una bsae di partenza poi taglia le calorie... poi si svuota...
Una base di partenza IMHO sarebbe mangiare, nelle due settimane di adattamento, quanto e quando vuole (un po' di moderazione ci deve cmq essere eh eh! )...Tutto senza carbo ovviamente...
Cmq la dieta postata da lui ha pochi grassi saturi: usa solo carni bianche, tonno, olio di oliva e frutta secca...Dove sono burro, tuorli, carni rosse e formaggi? Lontana dall'essere una metabolica così!
le prime due settimane in meta servono x abituare l'organismo..quindi x evitare di avere tr cali di forza ecc dovuti all'assenza di carbo x le prime due week cal da mantenimento.
dij tre quattro uova intere?
hai mai sentito paralere id oclesterolo?
i grassi debbono esserci in abbondanza ma grassi buoni io direi omega 3 e 6 vegataliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
i grassi debbono esserci in abbondanza ma grassi buoni io direi omega 3 e 6 vegataliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Allora nn hai capito niente...
---Non basta essere bravi, bisogna essere i migliori---
Che tristezza nel 2007 ankora ste minkiate si devono leggere
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta