If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
non è facile capire cosa funziona per il tuo corpo , da quando faccio la mono (cosa che molti mi dicevano di iniziare a tutti i costi una multi) sta aumentando la forza e +1cm di braccio ....quindi continuo su questa strada e poi si vedrà..
2012= peso : 125 kg
2014/2015= peso :65 kg
fine 2015= peso : 75
2016= peso : 70 kg
Marzo 2017= peso :80 kg
Originariamente Scritto da Ozn
Pensa che tu fai lo stesso con i nostri coglioni e senza olio
Originariamente Scritto da ArthurBarrett
Beh non a caso sono un malato di mente
Originariamente Scritto da goku67
Fai l 'arco , con l 'arco siamo capaci tutti di fare carichi enormi.
poi ho sempre doms al petto da quando faccio la mono ....questo non significa nulla , ma è anche vero che è sintomo di uno stimolo diverso ad ogni allenamento per il petto. (è positivo da quello che leggo in giro)
p.s: in famiglia praticano quasi tutti il bb ...in particolare c'è uno che è enorme lol ......l'unico che fà cagare so io ...e quindi devo darmi una mossa
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta