If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
un solo comandamento: sempre fino al cedimento! - lukasmile's 2009/10.
piacere alessandro, come avrai capito io sono luca!
ti presento pure i miei amici:
sidd = lucio
mavors = claudio
mascotte = sergio
kikkio = alberto
luca33 = luca
questi sono quelli che mi seguono più assiduamente
benvenuto ksoze! mi fa piacere che un altro napoletano si sia aggiunto alla famiglia di bodyweb! poi sei di fuorigrotta, io fuorigrotta ce l'ho nel cuore, ci sono cresciuto lì! ho i nonni e i cugini al parco azzurro, quello su via giulio cesare... ci ho fatto le migliori partite di pallone/ corse in bici della mia vita!!!
benvenuto ksoze! mi fa piacere che un altro napoletano si sia aggiunto alla famiglia di bodyweb! poi sei di fuorigrotta, io fuorigrotta ce l'ho nel cuore, ci sono cresciuto lì! ho i nonni e i cugini al parco azzurro, quello su via giulio cesare... ci ho fatto le migliori partite di pallone/ corse in bici della mia vita!!!
workout spalle - tricipiti
10' cardio
serie di avvicinamento al lento avanti
lento avanti: 5x8 37kg. 120" tra le serie.
3' recupero
tirate al mento: 5x6 34kg, 34kg, 36kg, 36kg, 36kg. 60" tra le serie.
3' recupero
alzate laterali: 4x10 man10kg. 60" tra le serie.
spaccacranio: 6x6 24kg. 120" tra le serie.
3' recupero
dist. dietro nuca 2mani: 6x8 24kg. 60" tra le serie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta