If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Whip,Pino, Dorian no calf's Crazy Log (Don't do this at Home!)
memph quante gallette ti stai scofanando?
mi sa che juan la posta domani la foto tu fermati di mangiare che vai in massa di nuovo
Jajaja Ettore..sono diventato obeso per aspettare il divo *****.
Sera a tutti amici!! Sono tirato forte...nel senso sul filo del rasoio..inizia il mal di gola..ci siamo!!
"You eat, sleep, and drink hypertrophy. You live for the pump. You're a bodybuilder." Joel Marion "It's a shame for a man to grow old without seeing the strength and the beauty of which his body is capable"
Socrate
SPLIT B:
Barbell Row Supino:
+ 3x8/6/6 @ 80 Kg R90" PR Lat Avanti Prona:
+ 3X10 @ man da 60 R90" tenere Alz 90°:
+ 2X10 @ man da 10 Kg R 60" Pull Down Corde:
+ 2X15 @ 20 kg R60" Trazioni Supine:
+ 3X6/6/4+1N @ BW Kg R90" tenere Gironda's Perfect Curl:
+ 3X8 @ 23 Kg R 90" CARDIO:
+ Bike 20'
Note: Buon WO.Persa solo mezza rep nelle trazioni, ma ottimo rematore all'inizio con PR. Ml di gola e stanchezza...i primi sintomi si fanno sentire...
PESO: 82,5 Kg
INTEGRAZIONE:
8 cps BCAA
20 g WPI
2 ALC
400 mg caffeina anidra
2 g O3
"You eat, sleep, and drink hypertrophy. You live for the pump. You're a bodybuilder." Joel Marion "It's a shame for a man to grow old without seeing the strength and the beauty of which his body is capable"
Socrate
giorno cicci,
dopo una colazza summer style: frappè di latte hd, mela, bacca di vaniglia, MPI e ghiaccio vo ad incrementare il PIL nazionale ....ad oggi pomeriggio
"è una vergogna per un uomo invecchiare senza vedere la bellezza e la forza di cui il suo corpo è capace" (Socrate)
giorno cicci,
dopo una colazza summer style: frappè di latte hd, mela, bacca di vaniglia, MPI e ghiaccio vo ad incrementare il PIL nazionale ....ad oggi pomeriggio
lura barbun
io colazionato con poriddge zio pino style con cannella e uvetta
2 pesche e 2 albicocche dei miei alberi
300gr di albumi a omelette con la marmellata di amarene fatta con le amarene del mio giardino
lura barbun
io colazionato con poriddge zio pino style con cannella e uvetta
2 pesche e 2 albicocche dei miei alberi
300gr di albumi a omelette con la marmellata di amarene fatta con le amarene del mio giardino
....
fabri ma ne vendi di frutta?....se si te ne compro una vagonata
"è una vergogna per un uomo invecchiare senza vedere la bellezza e la forza di cui il suo corpo è capace" (Socrate)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta