If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Whip,Pino, Dorian no calf's Crazy Log (Don't do this at Home!)
mi dicessi almeno una confezione da 4 di coppe malù potrei anche capire perchè fremi
vabbè sono due perchè la confezione è chiaramente doppia..2x125ml
oh raga io sono in cut e non posso sgarrare..poi da sabato sera a domenica pranzo sono piuttosto libero
Oggi WO a istinto... lo scrivo cosi' piu' tardi me lo ricordo...
Military 4-6-8-12
Trax prone sovraccarico 3x4-6
Arnold press 2x12
Trax supine BW 2xMax
Alzate Lat 1B 3x10
Rematore 1M 3x8
Alzate 90 2x12
T-Bar 2x12
Sgroppate... 2x15
Military 4-6-8-12
Arnold press 2x12
Trax supine BW 2xMax
Alzate Lat 1B 3x10
Rematore 1M 3x8
Alzate 90 2x12
T-Bar 2x12
Sgroppate... 2x15
beluz...spalle e schiena...
**** io solo perche' me lo dici tu provo sto gironda altrimenti partirei gia' a istinto...
Military 4-6-8-12
Arnold press 2x12
Trax supine BW 2xMax
Alzate Lat 1B 3x10
Rematore 1M 3x8
Alzate 90 2x12
T-Bar 2x12
Sgroppate... 2x15
ma per la t-bar hai un fulcro?
perchè io quando lo faccio dovevo sempre chiamare qualcuno per mettere un piede sopra la'ltro lato del bilancire perchè da solo mi scappava via
domani spalle e braccia easy e venerdi' 20 min di corsetta e strech a dg1 al parco...niente suppls proprio una roba tranquilla....
da lunedi' si riparte a cannone..
domani spalle e braccia easy e venerdi' 20 min di corsetta e strech a dg1 al parco...niente suppls proprio una roba tranquilla....
da lunedi' si riparte a cannone..
pure mi..tra poco secondo dei tre wo very very easy a zero supplements e poi da lunedì si ricomincia
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta