If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Whip,Pino, Dorian no calf's Crazy Log (Don't do this at Home!)
Bro, era fame nervosa...
Dopo il primo calzone ero gia' sazio...
Ma dovevo sfogarmi in qualche modo...
Ah dimenticavo... tornato a casa ho degustato 3 cioccolattini... ma quelli in pratica non fanno testo...
Bro, era fame nervosa...
Dopo il primo calzone ero gia' sazio...
Ma dovevo sfogarmi in qualche modo...
Ah dimenticavo... tornato a casa ho degustato 3 cioccolattini... ma quelli in pratica non fanno testo...
Buongiorno...
Ieri come promesso 1 calzone, 1 pizza e della terza mia moglie ha insistito per "togliermene" un quarto asserendo che mi sarei sentito male...
Ho dormito come un angioletto...
Stamattina sono un gommone...
PS ieri ho fatto 13 ore filate in azienda...
ho convepito un suicidio
penso necessiti di una aggiustatina
anche 2 o 3
Split A petto+richiamo bicipiti Panca piana 3x6 Panca inclinata 2x8 Spinte 30° 2x10 Croci su inclinata oppure pectoral 2x10 ??? Pullover 2x15 Cross over/croci ai cavi dal basso 7's 30" Curl Scott 4x8-10
Split B gambe Squat 4x6-8-10-12+ rest pause 20" 1/2/3/4 prog sett 120" Affondi smith 2x10-12 Leg ext 3x10 Leg curl 3x8 Calf sit+up 3x10+15 Abduttori 3x10-12-15
Split C dorso+richiamo delt post Lat machine presa larga 3x6 Trazione supine 3x8 Vertical row 2x8 Rem man 1b 2x10 Pull down corde 2x15 Cable standing cross row 3x8-10 Iperext+core…
Split D braccia+stacco Stacco classico 4x4 Curl Ez 3x6-8-8 Dips oppure panca stretta 3x6-6-8 ??? Curl mugnoz+Incline french press 3x8+10 Reverse Wrist Curl (prono) 3x8 One arm tricepes extension 7's 30" Curl ercolina 7's 30"
Split E spalle Shoulder press alla pecdek 4x6-6-8-8 Alzate laterali 3x8-10-12 Tirate allo sterno snatch 3x8 Alzate a 90° 3x10 Dumbbell Lying Rear Delt Raise 3x8-10-12 Alz ai cavi lat/posteriori e varie prese 7's
No no, hai ragione, sono una discarica...
Soprattutto perche' non ho accusato nessun fastidio
Maledetto!!ma io sn strano...vado fuori a cena e il giorno dopo nessun fastidio..2 giorni dopo un pochino...mah...cmq oramai mi sn fatto il callo...sn cosi' punto e basta...stigrancazzi..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta