If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Whip,Pino, Dorian no calf's Crazy Log (Don't do this at Home!)
peso che ti permette di eseguire una serie da 8 ripetizioni decurtato del 40 % .. esempio. se in un esercizio esegui una serie da 8 con 100 kg, devi considerare per l'8x8 il peso di 60 kg
peso che ti permette di eseguire una serie da 8 ripetizioni decurtato del 40 % .. esempio. se in un esercizio esegui una serie da 8 con 100 kg, devi considerare per l'8x8 il peso di 60 kg
Crunch
Crunch inverso
Side bends (prima un lato poi l'altro)
e iperextension
tutto in 8x8 SENZA pause fra loro se nn il tempo di procedere da un punto all'altro. ci sentimao quando avrai di nuovo la forza di RESPIRARE.
ora a te ci penso io
ok farò accussì
crunch col peso
crunch inverso non so ma credo senza peso, non saprei come ***** agganciarmi un peso alle caviglie
side bends vediamo se non cado ma credo senza peso
iperext me gustano
faccio due giri?
tipo 1 crunc 1 inverso 1 side e 1 iperex per due volte e stop?
lo faccio 1 volta alla settimana o 2?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta