If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Whip,Pino, Dorian no calf's Crazy Log (Don't do this at Home!)
sn daccordo...credo di inserirne una acnhe in fase di massa il prossimo anno...mi piaccion moltissimo e se ben strutturate sn eccezionali....
poi alternare intensita'-densita' ad approcci differenti e' il massimo sia per il corpo sia per il SNC....
queste 6 week famo er botto....
sn daccordo...credo di inserirne una acnhe in fase di massa il prossimo anno...mi piaccion moltissimo e se ben strutturate sn eccezionali....
poi alternare intensita'-densita' ad approcci differenti e' il massimo sia per il corpo sia per il SNC....
queste 6 week famo er botto....
lanciamo la manina e nascondiamo il sasso. non zi fa non zi fa, ormai hai spezzato il cuore del piccolo povero campagnolo davide, che non si è più connesso da quando il modello cappelluto ricco e vergato è apparso in foto. non zi fa non zi fa.
di ritorno....
bel w.o. leggero,divertente e rigenerante...
panca 45 2m 24kg 12-12 9+1 ma nn a cedere mi sn fatto proprio aiutare...75"rest(**** nelle distensioni pago le alte rep..)
la avanti presa prona larga 65kg 3x12 75"rest
alz lat seduto 9kg 3x12 60"rest
curl alternato panca 60 3x12 15kg 60"rest
push down 3x12 65kg 60"rest
leg press 3x12 160kg 60"rest...
qui tutte cn uno-due colpi di buffer...peccato le spinte...
terminato cn 7min cross-trainer+crunch+crunch reverse 20+20+top xp 7min+crunch+crunch reverse 20+20+bike 7min+crunch a terra diretto 1xmax....
fresco come un rosa...
di ritorno....
bel w.o. leggero,divertente e rigenerante...
panca 45 2m 24kg 12-12 9+1 ma nn a cedere mi sn fatto proprio aiutare...75"rest(**** nelle distensioni pago le alte rep..)
la avanti presa prona larga 65kg 3x12 75"rest
alz lat seduto 9kg 3x12 60"rest
curl alternato panca 60 3x12 15kg 60"rest
push down 3x12 65kg 60"rest
leg press 3x12 160kg 60"rest...
qui tutte cn uno-due colpi di buffer...peccato le spinte...
terminato cn 7min cross-trainer+crunch+crunch reverse 20+20+top xp 7min+crunch+crunch reverse 20+20+bike 7min+crunch a terra diretto 1xmax....
fresco come un rosa...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta