If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
esercizi per i deltoidi a corpo libero e senza pesi
esercizi per i deltoidi a corpo libero e senza pesi
raga datemi qualche idea che mi serve per scuola, per domani
so che è strano e che non funzionano ma la prof mi ha chiesto di trovarne qualcuno da poi esporre alla classe
testa in giù ,gambe in aria e corpo in verticale contro un muro fai dei push-up con le braccia...
tra un pò manco la gente che si allena normalmente ci riesce
Però per le spalle non c'è niente a corpo libero eccetto qualcosa di simile.. i body rows li puoi fare ad una sbarra, ma se contano questi a sto punto contano pure i piegamenti... spiega alla tua prof come funzionano i deltoidi e capirà che a corpo libero, di specifico, non c'è niente
infatti anche io penso sia una richiesta impossibile
in palestra abbiamo dei manubri e quindi sarebbe possibili fare lento e alzate però non credo che la prof ce li faccia usare
i semplici piegamenti sulle braccia non sollecitano i deltoidi?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta